Kiosken idag.

Hejsan, idag så har jag varit på södervärn i 4 och en halv timme!! Jag kom vid halv 12 och träffade Saga, så vi gick runt lite och kollade, sen vid 10 i så ringde Elin, så då skulle jag gå till kiosken, så stod vi och pratade lite och så, sen efter 3 minuter så kom Sara och då bytte vi av Maja och Vendela :) Jaja, sen stod vi till kvart över 4 ungefär. Jag orkar inte ladda in alla kläder och sånt jag köppt eftersom lite saker är kvar i stockholm, men det kommer kanske om 2 dagar. Så ni får bara en bild på min med en ny tröja. Hoppas ni får en härlig kväll så hör jag av min imorgon, då jag kanske ska hem till Elin och sova där, isåfall kommer bilder kanske imorn eller nästa dag, Pusspuss!


bild från idag.

Kommentarer
Postat av: Zara

Söt bild :)

2010-04-07 @ 14:57:35
Postat av: Matilda

tack :)

2010-04-07 @ 22:50:21
URL: http://matildahelenajohansson.blogg.se/
Postat av: August :$

Fin tröja (:

2011-07-09 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0