Svarar på frågor!

Postat av: Frida

Favorit mat ?- Fläskfilé med hasselbackspotatis.
Favorit färg?- Rosa tror jag.
Vad gör du på fridtiden?- Spelar innebandy och träffar kompisar.
Vad har du för mobil?- en sonny ericsson.
Vad har du för data?- En svart Packard Bell.
Favorit kläder - Jeans med en tröja eller nått?
Idol?- Har ingen speciel med jag älskar Justin Bieber!
Favorit låt ?- Baby med Justin Bieber!
Är du bra på bloggdesigner och sånt?- Nej,asså jag kan göra men inte lägga in dom.






Postat av: linneah

Vad har du för skostorlek?- 37-38
Hur lång är du?- 1 och 59?
Vad har du för hårfärg egentligen?- Min riktiga hårfärg är blandning mellan blond och bruett.
Vilket datum fyller du år?- 16 april.
Vilket stjärntecken är du?- Väduren
Vilken skola går du på?- Lyckåker
Bor du i hus eller lägenhet?- En stor villa
Bor du i stan eller på landet?- Stan.
 
Postat av:Fanny

Skostorlek?- 37-38
Tröj storlek?- xs eller S
Byxstorlek?- S eller M
Mobil?- sonny ericsson
favvogodis?- Blandat
glass elr godis?-GODIS
Vit choklad elr mörkchoklad?- Det får nog bli vit.
har du en kamera?- nej, men jag önskar mig en när jag fyller år.
MP på mobilen?- ja

Hoppas ni blev nöjda med svaren, pussar!


Kommentarer
Postat av: August :$

Då lärde jag känna dig ännu mer, hah..

2011-07-09 @ 23:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0