Äntligen!

Hej, just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, klockan är bara 06:46 fattar inte hur jag rokar :S Aja, igår var jag på stan och köpta en myströja från bikbok och 3 ringar på H&M. På vägen hem så åkte jag 10an bussen hem och precis när jag hade satt mig så smsade Isabel Malmqvist mig och sa att vi satt på samma buss, åh jag har saknat dig så mycket älskling! Jaja, vi ska se på Nickelodiongrejen ikväll, men kanske inte om det blir spöregn, vi får se. Idag så ska jag iallafall träffa en kompis, haha nämner inga namn :D MEn vi ska väl se film eller prata och bara ha roligt, haha, jaja, men nu ska jag sova en stund till, puss och kram!
xoxo!



Haha, oj..! ( gammal )


älskar låten!

Kommentarer
Postat av: RANDOM

fan va ful man kan vara asso!

2010-08-17 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0