Kan inte låta bli!

Hej, jag kan bara inte låta bli att blogga, det känns som jag får ut allt jag vill här. Jaja, så jag tänkte börja blogga lite igen, det är bara jobbigt att göra en ny blogg och börja om från ruta ett om ni förstår. Men nu har jag tänkt att sattsa och göra en ny header och fixa till min blogg så den blir riktigt bra! Hoppas ni vill det och att ni kommer tycka om det!
Jaa, sommaren är verkligen här nu, det är ju över 30 grader varje dag nu, jag orkar verkligen inte sola, det är så varmt så jag orkar inte, jag nästan kokar eftersom jag andvänder hawaiian tropic, men dagarna rullar på som vanligt och det går bra. Nej, nu ska jag gå och ta lite mat, ha det bra!
xoxo.


miss clara.

Kommentarer
Postat av: clara

jag dör snart matilda. jag saknar dej för mycket <3

2010-07-16 @ 08:48:34
URL: http://lifeofclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0