ÅHHH!

Åh vad jag blir arg! Haha, skulle varit det igår för allt jag hade skrivit om dagen bara " POFF " försvan.. :( jaja, igår så träffade jag ju Nathalie i ungefär 2 timmar och pratade och hade väldigt roligt, våran humor äger som fan alltså! ! Och sen har jag fått tillbaka min älskade tröja som har varit hos sara VÄLDIGT länge, så nu är den tillbaka, skönt!
Jaa, för er som inte vet vad jag har för en mobil så är det en sån där valig silvrig sak..? Som typ alla har, jaja, den är väldigt skruttig och trasig.. Och sen idag så var jag så klantig så jag skulle dra upp min tröjarm och så höll jag i mobilen så den åkte i backen så det blev en STOR spricka..? Not good..? haha, jaja! Nu ska jag snart dra på träning och spela innebandy till 7. Nej, kaninte blogga mer, måste plugga lite innan jag drar, ha det görr, pussar! <3

'
LOVE!


Kommentarer
Postat av: August :$

Hahahah... :)

2011-07-11 @ 01:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0