Fan vilken rolig helg!!

Hahaha, jag är as trött efter domhär 2 dagarna..
Jag, Sara, Ollie, Hanna och Emil sov över i ett 2 mannatält inatt :D hahaha! Vi var vakna hela natten, eller ialafall jag sara och ollie, hanna och emil somnade ganska länge, men jag och ollie bråade om hans mobil,haha och sara tjicklade olli så han blev sur, moahaha! Jag rota typ runt i hansmobil, väldigt intresanta saker där ollie ;)  Hihi, jaja, på morgonen låg alla och sov, det var så jävla varmt så det inte är sant, men jag kom fram till dörren och fick lite luft, sen var jag tvungen att åka hem.. :( Jaja, vi har haft riktigt roligt iallafall, och nu sitter jag ute i min sommarstuga igen och myser!  Haha, igår var vi ju på kneippbyn, Sara fick mig att åka gokart eller vad det heter, fett stolt! Och jag fick sara att bada, haha, sen kom ollie och truls, och dom ville bada också så dom hoppade i med kläderna på.. :D hahaha! Jaja, allt för denna gång!



Så fin du är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha de va fan fett kul :D <3 förutom att du kollade alla grejjer på min mobil -.- xD

2010-06-23 @ 18:17:02
Postat av: Matilda

hihihi:D

2010-06-23 @ 21:30:16
URL: http://matildahelenajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0