Hihi..Älskling!

Hallojsan, haha vilken dag? Helt underbar, den började med att jag satt vid datan i kanske 3 timmar, sen så gick jag ner och tog mig en varm och skön dusch och gjorde mig iordning och plattade håret, första gången på väldigt länge!! sen kom clara och vi satt och skrattade och jag åt lite mat och vi hade väldigt roligt!! Sen så bestämde vi oss för att ta cyklarna ner till hamnen och ta en glass, det var as roligt för vi tog en as brant backe ner, och min broms funkar typ inte så den typ ( skrek ) eller tjöt som jag vet inte vad? Haha, fan vad vi skrattade, sen så gick vi till glassmagasinet och tog en nummerlapp med nummret 36, aa sen när dom ropade upp det så såg dom inte oss för det var så mycket folk, haha sen så bytte dom nummer till 37.. vi ba: jaha, då får vi ta en ny då? Så gjorde vi det, och vi fick nummer 54? :O haha, så jävla jobbigt, så vi satte oss och pratade. Sen tog vi våra glassar och satte oss på bryggan och skrattade och tog en massa kort. Sen så tog vi cyklarna och cyklade upp för den otroligt branta backen och sen hittade vi en jätte fin liten park eller vad det var, det var jätte fint, så vi tog en massa kort, haha jaja, perfekt dag?! :D nu måste jag kila, puss!

Bilder från dagen.














claras glass!


min glass!


















Haha, nu orkar jag inte mer, ha det bäst! Älskar dig Clara!

Kommentarer
Postat av: Clara

Bäst dag ju! Det måste vi göra om?! :D

Älskar dig också ♥

2010-06-06 @ 20:38:44
URL: http://lifeofclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0