Hiss/diss

Hejsan, idag har jag ju legat i solen mesta delen av dagen, vi åkte ut till våran stuga och där är det mer le så det blev varmare! :D NAJS!
Jaja, Oliver ville att jag skulle göra en Hiss/Diss om honom, så jag ska försöka, känner ju inte han så jätte bra men jag försöker!

Hiss!

1. Han är en riktigt snäll kille!
2. Han har humor och får en och skratta.
3. Han är kort och det är gulligt!

Diss!

1. Jag känner inte han så bra, det är diss..
2. Han svarar inte alltid på sms..
3.Han är lite blyg.. ;)


Haha, hoppas du blev nöjd Oliver, kom inte på fler för jag inte känner dig jätte bra ;)

Kommentarer
Postat av: Oliver

hihi ^^^ <3

2010-06-05 @ 20:43:15
Postat av: Emmma

oliver vem ?;) <3

2010-06-13 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0