Me + sol = BRUN!

Hejsan, jaa idag har det varit riktigt dint väder! Vi har gjort iordning det sisat i huset sen så har jag legat och solat en stund, var inte ute efter någon färg utan bara att få värme! Men jag fic färg ändå, och som ni kanske har sett på några bilder så har jag ett silvrigt halsband med ett M på, och jag råkade jag sola med så jag har ett fint blekt hjörta på min hals! Skit fint! Haha! Sen så har jag lyssnat på Justin biber såklart! Men nu ska jag gå och duscha och tvätta håret eftersom min pappa spolade mig med vatten, så vill göra mig fräsch med rent och fint vatten och sen så fick jag nytt shampoo och balsam idag (a)! hihi. Ha det bra!



Älskar dig JB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0