Bästa vänner?

En bästavän, det ska alla ha, man har så roligt ihop, man gör saker tillsammans som man inte gör med andra kompisar, man berättar hemlisar, man skrattar och skämtar hela nätterna! Man älskar sin bästavän mer än någonting annat här i världen. Men, då är det viktigt att båda är en bästavän för den andra, att man finns för varan vad det än handlar om, att man inte sviker den andra. Att båda vill träffas, att båda hör av sig, att båda ställer upp lika mycket! OCH att man håller det man lovar, inte kommer på ursäkter hela tiden,inte smiter undan.. jag menar, vad är det för bästa vän? Man kan bli så himla ledsen över sånt, den andra kanske inte känner det, men tro mig, det känns. Man går och tänker på vad roligt man ska ha, och sen blir det inget? Man blir faktiskt väldigt ledsen. Så kom ihåg det, att man alltid ska hålla ihop och vara rättvis mot varandra, oavsett vad!


Kommentarer
Postat av: sara

skriv mitt namn bara... </3

2010-05-30 @ 11:26:00
Postat av: Nathalie

fint skriver gumman !!

jag fins alltid där för dig vad som en händer <3333

2010-05-30 @ 14:50:49
Postat av: elina

fint :')

zöt blogg

2010-05-31 @ 15:41:44
Postat av: August :$

Santsantsant!

2011-07-11 @ 01:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0