Hiss/diss

Hejsan everybody! jag tänkte köra en till hiss eller diss! Men den här gången om vad jag tyckerom killar.


HISS

Jag älskar killar med chinos, vilken färg som helst, men det är riktigt snyggt!

jag tycker också det är en helt klar hiss när killar bara har en t-shirt på sig, riktigt sexigt ;)

Sen till sist så tycker jag det är gulligt när killar inte har vax i håret, att man vågar gå utan! 


DISS 

jag dissar när killar har fullt med toffsar på benen.

jag dissar när killar måste dra hem innan man ska träffas bara för att ta i vax i håret..

jag dissar killar som retar en bara för att man älskar justin bieber! ;) 

 

Hoppasni gillade det här, puss!



Kommentarer
Postat av: elin

du har ju själv toffsar i byxorna ? :p

2010-05-28 @ 20:09:46
Postat av: matilda

typ en ja, men nu snackar vi om killarna :)

2010-05-28 @ 20:19:39
URL: http://matildahelenajohanson.blogg.se/
Postat av: August :$

Kul att veta ,faktiskt!

2011-07-11 @ 00:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0