Hiss/diss

Tänkte köra igång med en hiss och diss, eftersom jag tycker det är roligt att kolla på andras bloggar så gör jag en själv!
'


Hissa

-
jag hissar helt klart sommarvärmen som har komit nu på senare dagar, 35 grader?wow

- jag hissar glassmagasinets glassar, MHHH så jävla gott!

- till sisst så hissar jag helt klar filmen Titanic, så jävla fin, jag älskar den!

 

Dissa

- jag dissar sega datorer, kan bli så jävla lack på sega datorer så jag håller på att dö!

- jag dissar msn, jag tycker inte det är särskilt roligt längre..

- jag dissar dyra prylar, varför kan det inte vara billigt så man har råd med de..?



Nej nu måste jag kila, ska se på titanic, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0