shopping!

Hallojsan, idag så vaknade jag vid 10 över 8, haha, fan vad arg jag blir när jag vaknar så tidigt!  Men jag tvingade mig själv att somna om, och det gjorde jag, haha! Sen vaknade jag runt 10 halv 11. Idag har jag iallafall varit på stan med mamma och syster, jag var tvungen att köpa ett par nya jeans, känns inte som jag har några.. Men jag kom fram till att jagh hade typ 16 stycken  haha.  Jaja, jag köpte ett par jeans från Vila, och 2 Bh, en svart och en vit. Bilder kommer snart, min älskade kamera ligger på laddning ..:(
Jag läser Sagahusberg.blogg.se väldigt mycket och laddade hem ett program som hon tippsade om, photoscape, riktigt bra, håller på och lära mig, jag kan ladda in en bild som jag har gjort, inte världens finaste men ändå.

Haha, Gamla bilder!
måste dra, ha det bra, puss!


Kommentarer
Postat av: wendela

Fin blogg kolla in min kramar wendela

2010-05-29 @ 19:06:12
URL: http://wendelis.blogg.se/
Postat av: August :$

Trevligt trevligt. Fin bild, hah :)

2011-07-11 @ 01:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0