sommar..?!

Hejsan, kom hem igår, har varit på klassresa i 3 dagar tror jag, var riktigt roligt, men idag har jag legat och solat i min sommarstuga, 35 grader?! Fy fan vad varmt det var, solade i ungerfär 2 timmar, rygg och mage, just nu är jag mest röd, men det blir snart brunt och fint! :D Efter det vid ungeär halv 4 åkte jag iväg till Vendela och Maja, dom låg och solade lite, jag fick inte för då skulle jag typ bränna mig, sen efter ett tag gick vi till länna och jag köpte lite godis, men Vendela och Maja ville hellre ha chipps men dom hade typ bara 4 kronor var så vi tog en promenad ner till Ö&B och så köpte om någon choklad bit för dom hade inte råd med chipps, 2 kronor saknads ;) haha! men just nu sitter jag si systers rum och smsar lite med ----! hihi (A) Jaja, nu måste jag kila, puss!


Haha, hittade en gammal bild på Fridas dator.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stekarn!

2011-07-10 @ 00:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0