09:52

Vaken! Ganska duktigt tycker jag, eller vad säger ni? Sitter och kikar runt på Facebook och skriver lite med Gustaf på msn, fanns inte så många inne vid den här tiden, hihi. Har redan fått i mig lite frukost, blev en macka med lite Óboy! Idag blev jag väldigt sugen på att åka och bada..så om någon är påså kan ni slå en pling eller skicka ett sms, fan vad roligt att ligga och barnsla sig i en pool och hoppa från trampoliner! Men annars så är det nog inget planerat, det blir träning ikväll iallafall, det gillar vi helt klart!! Nej, nu ska jag sätta på Tvn och mysa i soffan i ungefär en timme, sen kommer mamma hem och vi skaäta lite lunch och mysa! Ha det bra nu! ♥


Snälla Gustaf som skriver med mig såhär tidigt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0