Blod svett och tårar

Hejhej, hemma från matchen för kanske 3 timmar sedan, tog en dusch och la mig i sängen och somnade. Var tvungen att vila eftermatchen. Elin svimmade, Saga fick ett årt slag i ryggen så hon rammlade, Deras målvakt började blöda om händerna och jag stukade näsan och jaa..? vad säger man ? En hård match, blev väl kanske inte så mycket spel av ? Jaja, imorgon är det match, ska vara med men jag får ta det lugnt.. Jag vet inte hur många som ska vara med av dom andra? Ikv kommer mormor och Thomas hit, det blir mat och mys här. Frida min syster har ju åkt nu. hoppas du får det bra syster, jag älskar dig !  <3 Nej nu ska jag gå och hjälpa till lite med maten, ni får ha en underbar lördags kväll!


Hihi, tack för att du finns Carl! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0