Expert! ♥

Idag vaknade jag vid kvart i 10, gick upp och gjorde iordning frukost och satte mig vad datan. Ska gå ini duschen snart och sen platta håret, sen ska jag klä på mig sen gå med zack sen försöka komma in till stan till 12, då ska jag möta Nadja,Jesper och Ville, vet inte om vi skulle vara i söderrvärn eller spela Tv spel som jag och Nadja skulle äga dom i! Haha, jag gick in ¨på expert igår och satt och spelade fifa med Ronja bara för att jag skulle blilite bra! ;) Så nu jävlar är jag bra alltså! ♥ Annars idag så är inget planerat.
Imorgon så ska jag träffa Klara och vi skulle kanske på stan och träffa några,eller så skullevi se på film och bara mysa! Nej, nu ska jag duscha, Ha en härlig Onsdag! ♥


Kommer ni ihåg min förra blogg :O♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0