Klaris! ♥

Godmorgon på er! Vaknade vid halv 10 idag, jag har ätit frukost och sen ska jag bara dammsuga sen är klar! Sitter och kollar på MTV och det är jätte gammla och fina låtar som jag och min älskade syster Frida Johansson satt och lyssnade på i husvagnen 2008! Frida kommer du ihåg Moving mountians med Usher? Så himla fin! Jaja, idag blir det att jag åker in med bussen och sen träffa Klara, sedan ska vi till Willys och hyra en skräck film, sen kommer Hannes och Jesper och kanske Villiam och sen ska vi sitta och äta lite godis och se film! Jätte mysigt kommer det bli ialafall!
Ha en jätte fin torsdag allihop! ♥


Frida och Johan som är i Spanien! Saknar er, ♥



Kommentarer
Postat av: Frida

ja haha jag kommer ihåg den ;) Vi kommer snart hem ju! Du verkar ju inte ha långtråkigt på dagarna iallafall ;)

2010-10-29 @ 20:51:02
Postat av: Matilda

Hihihih, nej det har jag inte, men jag saknar er!!! <3

2010-10-30 @ 17:52:23
URL: http://matildahelenajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0