älskar att gå på stan med pappsi !

Dagen började med att jag, frida och pappa åkte ut och sprang 3 km. Åkte hem och duschade sen drog vi ut till kvarnen och tittade på spring skor åt Frida, jag hittade ett par as snygga converse som pappa sa att jag fick om jag ville. Sen gick vi till kassan och jag hittade ett par jätte snygga pilotglasögon som jag visade pappsi och bad snällt och fick dom med (a) Sen åkte vi in till stan och så skulle jag köpa en kajal åt mammsi och den kostade bara 29:- och jag fick med mig 50:- och mamma sa att jag fick , köpa nått för resten, så jag köpte mig ett lägglans typ! Najs! Och nu kommer snart Linnea hit som ska sova här och imorgon drar vi till gropen och badar och steker! NAJS! puss och kram !

Skorna gick loss för 500:-



Brillsen


Läppglanset




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0