Finns det några jävla äkta människor ?

jag förstår inte vad det är med människor nu för tiden ? Jag hade vänner förut som jag älskade som du är som en främling för mig? Jag finns inte.? Men det enda människor går efter idag är " status " Har man det så har man så kallade " vänner ". Efter mitt förhållande med Jens har jag säkert förlorat 5 bra vänner, vad fan är det för jävla vänner, VA ?! Jag förstår inte, så otroligt omoget gjort. Finns det några äkta vänner? Det är så få jag verkligen litar på, dom jag vet ställer upp och finns för mig vad som än händer, i vått och tort ! FÖRALLTID. Men resten? Gör jag minsta lilla fel så bara skiter ni i en??
Ska bli så otroligt skönt att få åka iväg ett tag, få lämna allt här hemma, alla falska personer, allt skit. Bara få komma iväg och ha kul. Hoppas ni vet vem ni är som jag menar, väx upp för fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0