Framme vid Arlanda!

Hejhej, kom fram till Arlanda för kanske 3 timmar sedan, vi har ätit och gått lite i ett centrum som sitter ihop med hotellet! Har fått en bikini underdel som är svart med snören från sidorna med en döskalle på! Skit snygg, och ett par öronhängen! Imorgon måste vi upp vi halv 4 på MORGONEN och ner och äta och sen ta bussen till flyget! Ska bli skit kul!
Jag hittade en data på hotellet som man kan använda hur mycket man vill så det kanske kommer ett inlägg senare ikv!
Sitter och skrver lite med David Bäcklund, kommer sakna honom! Och Sara..öhöhö, har nog gråtit 5 gånger över henne nu! Och min finaste syster som inte kunde följa med! :(
Hhi, nu kom pappsen med ett glas med cola så nu ska jag sitta lite vid facbook och skriva med mina vänner en sista gång! Ha det bäst, hörs kanske ikv! Och Sara, om du läser detta så kan du blogga lite om du vill ? Du vet mitt lösenord va?
PUSS !

Fanns en bild på vilket hotell vi skulle till ! FINT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0