SARA HÄR!

Hej på er matildas fina läsare! (mina läsare är finare såklart, hihih ♥)
Som ni redan vet så är mattis på mallorca och steker just nu, och hon har bett mig att blogga lite åt henne sålänge. Kan ju börja med att säga att matilda kommer hem nu på lördag den tjugonde, jag vet inte om hon kommer till ön då, men hon borde iallafall vara hemma på lördag eller söndag! Hon åkte ju igår och jag saknar henne redan enormt mycket! Om du läser detta mattis, så ska du veta att jag älskar dig mest bästis, kom hem snaaart..! ♥
Jaja, jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om ännu, för det känns ju lite konstigt att sitta och skriva om min dag på mattis blogg, fattar ni? Så jag kommer väl mest att skriva lite allmänt om typ.. allt? Om ni vill läsa om vad jag gör på dagarna, så kan ni kika in på min blogg, -> KLICKA HÄR. Heheh, lite reklam skadar väl aldrig? Menmen, jag kommer att uppdatera matildas blogg så ofta jag kan, och jag ska försöka hinna med två inlägg om dagen iallafall! Men ja, vi får väl se hur det går, right? Hoppas att det är okej med er! Puuuuuuss!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0