SARA - VEM ÄR JAG?

Vet ni vad jag kom på? Jag kanske ska presentera mig lite snabbt! Ni undrar säkert vem jag är?
Jag heter sara, och har känns matilda i hela mitt liv. Hon var min absolut första och bästa vän. Vi träffades genom våra systrar när vi var några månader gamla. Med andra ord så har vi alltid funnits vid varandras sida. Vi gick hela ihop hela dagis och upp i andra klass, då matilda flyttade och började i en annan skola. Men vi höll ihop och när vi sen började sjuan så fick vi gå i samma klass igen, och nu är vi tightare än någonsin! Hon är fortfarande min allra bästa vän. Oj, just det, jag skulle berätta vem jag är? Jo, jag heter ju som sagt var sara och jag är lika gammal som matilda, 14 år. Jag är blond, blåögd och ganska lång (enligt mig) med mina 161 cm över marken. Jag har alltid sett mig själv som lång, tills jag började sjuan och märkte att alla andra var längre än mig. Så ja, jag är väl typ medel lång eller vad man ska säga? Jaja, jag bor knappt tio minuter från visby, i ett hus med min mamma, pappa, mina två systrar och min hund. Jag cyklar till skolan varje dag för att få lite extra motion då jag slutade med innebandyn förra året. Jag började spela innebandy när jag var runt sju år, men jag tröttnade efter ett tag och.. ja, slutade helt enkelt. Jag spelade i samma lag som matilda, och på så vis så träffades vi två - tre gånger i veckan när vi inte gick i samma klass. Jag spelade fotboll, basket även piano och flöjt när jag var liten. Nu är mina intressen shopping, vänner, mattis, mode, bloggen och foto. Bloggen min hittar ni HÄR. Jag fotar mycket, och det gör jag med min Nikon D3100. Avslutningsvis ska ni få veta tretton småsaker om mig.
Jag är grymt mörkrädd.
Jag kissar alltid precis innan jag går och lägger mig, precis efter jag har gått upp och typ 15 gånger där emellan.
Jag kollar alltid under sängen innan jag går och lägger mig, tvångstanke..
Jag hatar skräckfilmer!
Jag åker till thailand med min familj varje vinter.
Alla mina riktiga kusiner är killar, och jag själv har bara systrar..
Mina föräldrar äger ett av gotlands största möbelföretag.
Jag har bloggat på typ 7 olika bloggar, och började när jag var runt 10 år gammal.
Jag är nog ganska bortskämd..
Jag pluggar typ aldrig till ett prov men får ändå bra resultat, jag får liksom in sakerna i huvdet ganska snabbt..
Jag har aldrig någonsin blivit underkänd på ett prov.
Jag ska få tandställning i september.
Mitt lyckotal ät 13, därför fick ni veta 13 sanningar om mig!


MATILDA, JAG ÄLSKAR DIG ♥ bara så du vet liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0