Ni betyder mycket!

Utar er skulle jag inte klarat mig!

Sara, du är helt underbar, dig kan jag verkligen vara mig själv med och man kan alltid ha kul och släppa loss!

-hanah, du är en underbar tjej som man har kul med! Du är för jävla söt och du är underbar!
Olivia, du är en underbar tjej som alltid gör en glad och possitiv! Jag älskar dig

Ville, känt varandra riktigt länge. du är alltid glad och gör en lycklig hela tiden! :)

Vilhelm, till vänster! En skön och snäll kille som man kan prata om allt med!

Carl, du är bara underbar, alltid glad och du finns alltid för en <3

gammal, hittade ingen annan. En underbar snäll kille som man kan prata om allt med och gör en glad hela tiden! :)

Klara, du är en underbar tjej som man kan lita på till 100 och som man alltid har jävligt roligt med! Älskar dig

Ni betyder otroligt mycket ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0