Alla svar kommer här

Anonym:

Har du någonsin tagit kort på dig själv när du är naken? - Nej
Har du haft sex? - Nej
Har du nakenbilder? - Nej

Mogna frågor.. haha!

Lövqvist:

vem gillar du just nu? - Vet inte riktigt
vem är den sötaste killen i 8 på södervärn? - Finns många
har du någonsin skickat naken bild? - Nej
vem är den drygaste killen på södervärn? - finns ännu fler
vem är du på g med nu? - Ingen


Oskar

Era vattenkammade pubertetsmögel gå och dränk er, hon är min! Glöm inte att fälla ner pungen å landa innan bara.


lojken96

vem är dom där 2 någon kille? - Gustaf & Carl
varför gjorde du slut med jesper? - Funkade inte
vem gillar du på södervärn? - Ingen som jag är kär i
vem är snyggast/sötast på södervärn? - Finns många söta
gillar du någon nu? - Tror inte det :)

Anonym

bh storlek? - X
trosstorlek? S ?
snyggaste killen på Gotland? oj..ni kan ju tänka på dee
varför är du populär? - Popolär? det är jag inte tycker  jag
skulle du vilja ha s.6.x ?? X
hur många har du varit tsm med? På riktigt, äkta kärlek 4 st
strulat? Många
Olivia

Vem är snyggast av alla killar du känner? - Vet inte riktigt

Om du fick välja en kändis du skulle vilja vara vem skulle det vara då? - " Kissie " Och göra bort mig totalt! :D

Vilken är din favorit film? - I taket lyser stjärnorna
kram olivia <3

Blondkille

Vem är din allra bästa vän ? - Sara Jakobsson

ad sda

Har du någon gång njutit om du nu förstår - Absolut har jag njutit, förstår inte hur :)
Och är du kär i någon nu? - Nej
blondiieboeg

Visst e jag snygg ?- Ja du är snygg!
Vad skulle du säga om du fick min bak i ditt ansikte ? <3 - Vetifan :O
Bondbrud

jag ställer om du ställer till mig. 
- vad händer mellan oss? - Vet inte, det gick bara väldigt fel..
- vem saknar du? - många, Wille, dig, Isabel, Louise, Amanda, Malin, Elin, Klara.. en heldel mer!
Alla frågor och alla svar, gjorde jag ett " X " som svar, vill jag inte svara, antingen en omogen fråga eller så ville jag inte bara. 
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0