Är faktiskt stolt över mig själv!

Hade No idag, vi skulle ta blodprov på en själv..gjorde samma sak igår, men det gjorde ont igår så jag vågade nästan inte idag, tillslut hade alla tagit och det var typ en ring runt mig
- ta nu dåå!!
- kom igen Matilda, du vågar..! 
Johan/lärare- Ska jag ta på dig Matilda
Matilda- NEJ, jag ska ta..!! 
Sara- Jag finns här, ta nu bara..
1..2...3...SMMMMACK! 
- AAAJJJ!!!! :'( 
Okej, det gjorde inte så ont som igår..kom fram till att jag hade blodarten A! Hihi, precis efter smög jag frama, tog en till, laddade den och tog en till..(a) Gjorde då inget ont alls :O Men jag blöder som faan på fingrarna.? Inte tal om Olivia..? ;) hahaha! 

Har nu 3 stycken prickar på 3 fingrar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0