Blir mys med Sara idag!

Godmorgon på er! 
Skulle egentligen varit med Olivia, Carl och Gustaf idag, men jag ska spela match så det blev lite tajt med tiden..kanske imorgon då! 
Idag åker jag iallafall hem till Sara/Bästavän och ser på film en stund innan matchen, är så skönt att hon är hemma nu, så jag vill vara med henne hela tiden. Sen är det ju match som sagt, ska bli riktigt roligt, är taggad som faaan! haha, inte spelat på ett  tag.. :O nej, nu ska jag fixa mig lite sen drar jag in till Sara. bloggar nog lite där, puss i rumpan!
<iframe title="YouTube video player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/0X1UHzJP_Ic" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>
funderar på att sjunge denna låt och lägga in den på bloggen ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖR DET!

2011-01-22 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0