En bild och 10 fakta om mig.

Okej, som ni vet får jag inte in några nya bilder.. SUGER! Så ni får en gammal! Men först 10 fakta om mig! 

1. Jag har godigförbjud tills den 1 Juni
2. Är beroende av lösnaglar
3. Jag har inga halsmandlar
4. Jag har gillat en kille i över 3 år
5. Jag bor i en sommarstuga
6. Jag ska starta en modeblogg med Sara
7. Jag klarar mig inte utan pengar.. kan börja gråta
8. Jag är SKIT DÅLIG på matte
9. Min navelpiercing är typ infekterad 
10. Jag älskar min blogg


# haha"

Kommentarer
Postat av: blondiieboeg

vem är killen du har gillat/gillar ?

2011-01-30 @ 21:00:09
Postat av: Ida Johansson

sv: aj fan ta dej :p

2011-02-06 @ 10:10:13
URL: http://iidajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0