Hahahaha, du är sjuk Sara..!

Mitt och Saras lilla samtal..

sara- fettkaka med rotmos ligger i ruberts portfölj inatt
matilda- men den ligger för långt bort så han måste rapa för att få fram ringsignalen..
sara- stackars rubert :( och singnalen vill inte vakna så han måste fisa ut sin mamma och berätta vad som hade hänt :( och mamman passade på att klippa av rubert håriga vårta från kinden medans hon ändå höll på att klippa sitt näshår med nagelsaxen!
matilda- asså vafan Sara! ;) ;) <3
Vi måste gå och kolla upp dig..
sara- vart ska du ta mig? åhh herregud, vart ska vi?! hjälp mig gudrum i hönmora! snälla snigelhus i toppen av kebbeni kaise! låt mig flyga iväg över igelkottarna ocg grankottarna på marken så gul, fast hoppas att jag inte landar på en pepparkaksman på vägen ner :(
fast om jag har en kudde under rumpan kan jag landa på ett moln :)
sara- hallå din kalkonstoppade snygging, vart tog du vägen i snökaoset utanför mitt golv :o matilda- du har problem...-.- sara- antagligen, fast det beror på, åt jag kyckling stek eller potatismos till middag? :O säg till om jag ska sluta :D matilda- TILL! sara- oejeklel'
Du är förjävla skön!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0