Trött

hejhej, kom hem för typ 2 timmar sen, har varit och handlat med mamma och pappa. 
Jaja, som jag skrev så åkte jag till Olivia igår vid 4 och åt mat där och fixade lite innan klockan blev typ 6 ? Då fick vi skjuts av Olivias mamma ner till Villiam, men dom var hos Vilhelm så vi gick dit ist. Vi var där ett tag med Villiam, Vilhelm och, sen efter ett tag gick vi hem till Villiam och typ pratade lite och så, men innan gick Carl hem, tråkigt..Sen tog vi en sväng till Aterdags och handlade lite godis och chips och lite så. Sen gick vi hem och bara hade allmänt trevligt. Men Olivia var as förskyld så hon somnade vid typ halv 10..så jag och Vilhelm och Villiam satt och pratade och skrattade som fan och kom på ett eget språk typ.. haha sjukt sköna killar alltså ;) Sen tillslut somnade vi vid typ halv 2 eller typ 2. Vaknade vid kanske halv 10 och jag insåg att jag hade sovit med tuggummi..opps! Jaja, satt och pratade lite och efter ett tag gick Villiam upp och försvann ett tag och när han kom ner hade han en bricka med varma mackor och juice och mycket gott, snacka om lyx!! Sen pratade vi vidare och typ skrattade och hade skit kul. Sen åkte jag och Olivia hem till henne och så var jag där i kanske 10 min sen kom mamma och pappa och hämtade mig och nu är jag hemma! Tack för 2 underbara dagar. puss på er!
kommer bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0