Every Treardrop Is A Whaterfall

Jag verkligen hatar rubriker ? kommer aldrig på något bra att skriva, mina rubriker gör så att det låter tråkigt ?! Skitsamma, sitter hemma och lyssnar på min kusin och hans flickvän som pratar ENGELSKA? Min kusin Dennis har en flickvän som kommer från USA och hon kan bara prata Engelska så det måste vi göra hela kvällen och hela veckan..OMG, jag har inte sagt ett ord under hela kvällen förutom Hello, hahaha, jag är patetiskt dålig på Engelska! Menmen..det flyter på, snart ska vi äta lite mat, Grillat ! Sjukt länge sen, men det är ju sjukt gott !
Idag har jag varit hemma med papppa och myst, jag har legat i solen ett tag och bara myst. Skulle ju träffa Jens men det blev inget med det..TRIST ! Men imorgon ska vi träffas ! Mys, eftersom han åker om 4 dagar..buhu.. :(
Men nu är det mat så nu måste jag kila, puss och kram !

Kommentarer
Postat av: Jens ♥

Nu är de bara 3 <3

2011-07-28 @ 22:24:02
URL: http://nattstad.se/jensnorell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0