Shine on

Dagen igår blev riktigt lyckad! Sara sov ju här sen på dagen drog vi ner på staden och träffade Jens, vi gick runt lite och sen åkte Sara hem med bussen..buhu! Menmen, jag och Jens gick ner till Hamnen som han skrev igår men vi gick upp lika snabbt igen eftersom vi inte hittade någon toa! Sen gick han ner till hamnen igen med Lizette och jag cyklade hem i spöregnet! Sen på kvällen vid 7 ungefär kom Jens hit, vi satt och pratade och skrattade och tog lite kort m.m! Vi såg på Lotta på Liseberg! Grymp, eftersom Ulrik var med, och jag känner honom eftersom han spelar i min b-kusins band! (y) S´Men sen drog Jens hem efter ett tag!
Morgon dagen

Imorgon så ska jag vara hemma och hjälpa pappa med något innan jag  tar mig ner till Stan och ska träffa upp Jens och sen ska vi ta bussen ut till tofta och hälsa på Sara i hennes Affär, sen traskar vi väl runt där ute ett tag? Sen åker vi hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0