Stan med granne

Hejhej, sov med Louise inatt som jag skrev igår, vi satt och åt chipps pch drack cola igår och kollade på något program på MTV och på en beck film. Var sjukt mysigt eftersom jag inte har träffat henne på sjukt länge! Men vi gick upp vid 10 och gick med mina hundar, sen åt vi lite frukost och nu har hon gått hem, typ 30m från mitt hus till hennes, sen ska vi dra ner på stan om en liten stund! MYSMYS! Dagen igår var jätte mysig, tillbringade dagen hemma hos Wille, en underbart snäll kille! Men nu måste jag göra mig klar för att åka ner och träffa Lollo! Ha en bra dag, puss!
PS: Om exakt en månad åker lilla jag till Mallorca! ♥

Bjuder på denna fina bild, precis ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0