Bästis

vad har hon för hårfärg ? blond
brukar hon färga håret ? Naj, barasin utväxt ibland
vilka färger har hon haft ? blond, askbrunt
vad gör ni när ni umgås ? Har bara underbart roligt! 
är hon galen ? Att hon e
vad är erat första minne ? På dagis när felic skrek - vafan saru?!?!
har ni många minnen tsm ? så många så de e sjukt
vart bor hon ? Vibble
har ni varit utomlands tillsammans ? Många gånger
hur ser hennes klädstil ut ? Snygg, hon kör sin egen stil, men skit cool
hur många syskon har hon ? 2 st
när träffades ni första gången ? BB ? tror jag, jag var så liten då
hur träffades ni ? genom våra storesystrar
vilka sporter går hon i ? ingen just nu
vad brukar hon göra på helgerna ? Vara med sin familj eller vara med vänner ( mig)
brukar ni säga att ni älskar varandra ? Jaa, ofta! 
har hon fräknar ? nepp
har ni kollat på film någon gång ? men, ja
har ni bråkat någon gång ? har hänt
har ni skrattat tills ni gråtit ? ja det har vi
har ni sovit i samma säng ? japp
har du sett henne gråta ? Jaa
vad gjorde du då ? kommer inte ihåg..tröstade henne antar jag
har du sett henne vara riktigt arg ? Nej aldrig
har hon sett dig gråta ? jajemen
vad ska ni göra i sommar ? vara på staranden och bara mysa
vad är det bästa med henne ? henne glädje, hon gör mig ALLTID glad! 
vad skulle du vilja att hon ändra på? ingenting, perfekt som hon är
var du några smeknamn på henne? Sarey
älskar du henne ? Otroligt mycket♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0