Chris är såhäääääääääääääääääääääääär bra

Ville bara att alla mina kära läsare skulle ha klart för sig att Chris Jakobsson är bäst! Han är en sjukt snygg, söt kille som man kan lite på hela tiden, du finns om man vill prata och får en alltid att skratta! Finns nog bara en sak du inte är bäst på och det är en tävling både du och jag vet vilken det är som JAG vann! hahaha, men annars är du bäst!
Som ni vet hade jag och Chris ett förhållande, och dom flesta säger: men nu när ni gjort slut så är ni väl inte vänner.. och man har förstört sin vännskap osv ? Men min och Chris är den samma som innan. jätte skönt! Men nu vet ni vad jag tycker iaf! Och vad som än händer så kommer jag älska dig Chris! ♥

Kommentarer
Postat av: anonym (chris)

den dä'r chris verkar vara en riktigt pudding :) <3

2011-06-19 @ 23:13:08
Postat av: matilda

Ja, det är han ;) <3

2011-06-19 @ 23:15:40
URL: http://matildahelenajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0