De e helt sjukt vad du betyder mycket!

Du har alltid funnits för mig, du har alltid varit den som har fått mig på fötter igen! Att ha dig vid mig och veta att du finns för mig betyder allt, det är allt som behövs för att jag ska må bra och orka med dag efter dag. Vi har nog känt varandra i kanske 4 år, 4 underbara år, fan vet inte hur jag ska uttrycka mig förr att förmedla detta på rätt sätt! Du e bara så jävla underbar så man får ju gåshud. Att man ler så fort man ser dig förklarar väl en och annan sak. De räcker att du bara e där du e och finns för mig när jag behöver din hjälp. Jag kan sitta och skriva hur länge som helst att du e den bästa på jorden ocsv, men jag tror du vet det. Du e min bror och kommer altid vara det! Föralltid Wille Johnsson, jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0