löjlig frågestund, men här har ni svaren

Hannah om
bästa stället du vart på? -  Göteborg vid mina b-kusiner konstigt nog
Vad har du för planer nu i sommar? - Bara umgås med vänner och ta det lugnt! Sola mycket! 
Dina närmsta vänner? - Sara, Olivia, Linnea, Emma och Wille
Någon söt kille på g? ;) - Jo, det kan man säga ja! 
Din bästakillkompis? - Det måste bli Wille!



Isak aka Issi bö
Har du ofta push up? - Nej 
Solar du ofta? - Så fort det är sol
Vilken glass är din favorit ? - ben and jerrys cookie dough
Har du druckit någon gång ? Ja
Har du tagit droger någon gång? - Nej
Har du rökt någon gång? - Nej



KID ENEQVIST
Favorit färg? Gul
Favorit maträtt ? - Chikenbitts.. (Y)
Pepsi & Cola? Eh? - ska jag välja mellan dom? Isåfall Cola
Killar & Tjejer ? - Killar



emma om
Vilka bloggar läser du ? :) - http://absolutsara.devote.se/http://oliviajohnsson.blogg.se/http://nittonhundranittiosex.blogg.se/
http://sarahtjulander.blogg.se/http://wilmaaolssons.blogg.se/
,

Isabel O om
bh storlek? hahaha, 75B
ditt bästa minne? Måste vara när jag och Sara var små och när Felix skrev vafan sa du till oss! 
första kärlek? Max Martelleur
ditt första strul? Max Martelleur i 5an
på g med någon, isåfall vem? ja det är jag men vem säger jag inte tyvärr
fått din mens? Ja
en person du hatar? Hatar ingen, tycker bara illa om endel
vad för trosor är skönast? spets från Gina
vilken sexställning föredrar du? Mogen fråga. 
PUSS



eeddalol
Hur känns de att ha menz - Det finns böcker på bibblioteket eller åk till Ungdomsmotagningen och fråga om du så gärna vill veta.



Anonym
Är du tillsammans med någon just nu? - Nej det är jag inte!



Maja Backman
Bästa filmen du sett ? :) <3 - Dumpa honom! <3



Wilma
Hur många besökare har du per dag? :) - 40 / 50 st om dagen ungefär :)



Gutebröllop
Hur ser du på politik och sex? ;) - Har du med det att göra ? hahah



Gabbe
Onanerar du mycket? - känns inte som ni har med det att göra, men nej det gör jag inte.
Och ja det här är en seriös fråga! :)



Anonym
Är du oskuld ? - Ja



:)
är du oskuld? - kolla svaret ovanför
0

TYLER, THE CREATOR
Är du oskuld? Pullar du oftA - kolla ovanför så får ni svar på båda.

Okej, känns inte som jag ska ha frågestund mer, kommer bara en jävla massa sexfrågor vilket är jävligt omoget och ointressant, dessutom har det med mitt privatliv att göra. Men hoppas ni är nöjda med svaren. Tack och hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0