Morgondagen!

Hej, har precis städat mitt rum och gjort lite nytt, imorgon ska nog pappa hjälpa mig att flytta lite saker och göra lite nytt! Ska bli sjukt kul! Men imorgon så kommer Sara hit vid typ halv 2, då ska vi vara här i kanske en timme och sen drar vi ner till fornsalen och träffar Gabbe ( PN ) och Elliot ( kingswing ) sen ska vi väl traska runt där inne och leka ska vi göra på någon avdelning! Kulkul! Sen pker jag och Sara hem hit och sen sover hon här! Ska bli mysigt det!
Idag skulle jag ha träffat Olivia och åkt till Kalkbrottet och träffat Chris och Simon men det blev inte så så jag åkte ner till Frida och Johan ist ! Jätte mysigt, sen har jag haft ett fotbad med mina fötter och filat och målat dom i en fin blå färg!
Nu vet ni lite om vad som har hänt och vad som kommer att hända, bloggar imorgonbitti när jag vaknar, puss!
PS: statistiken går uppåt, toppen! Fortsätt läs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0