Planer för idag!

Hej, sitter i köket och ska göra en smoothie med hallon! Sjukt gott! Idag ska jag träffa Engla Martinsdotter, ska bli mysigt! Vetinte vad vi hittar på, kanske går en sväg eller glassbaren, vi får se! Blev lite ledsen igår över en grej som hände men vi får se om det löser sig! Imorgon e det ju skola igen..TRISST! 
Juste, jag har inte kunnat sova klokt nu 2 nätter i rad för min rumpa och mina ben och min rygg gör så jäääääääääävla ont så det är sjukt. Har typ aldrig bränt mig förut så..! Men nu ska jag göra lite frulle och sen höra av mig till Engla, Puss!


Ser inte mycket, vet inte hur Sara tog bilden men en bild på den nya navelpiercingen jag fick av Sara, älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0