Tidsfördriv!

ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja, verkligen
Träffat någon som förändrat ditt liv: nej, det tror jag inte! 
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha, ja det har jag
Kysst en kompis: Nepp!

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: JaAAAA ;)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med mina tjejkompisar
Vilken tid vaknade du idag: 11:05 kanske
Vad gjorde du igår runt midnatt: satt och skrev med bebba
Någonting som du längtar till: Åka utomlands!

Senaste gången du träffade din pappa: för 10 min sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Haft tillbaka en person
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Eh, nej
Vad gör dig irriterad just nu: Att sara manglar mig in i mitt databord
Långt eller kort: Långt!
Vad gillar du gällande dig själv: kan vara glad.. hahaha

DIN FÖRSTA:


Operation: halsmandlarna, 6 år
Piercing: Öronen
Tatuering: har ingen
Bästa vän: Sara
Sport: Fotboll
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Haha ingen aning.

Förälskelse: Max
Alkohol du drack: Öl

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Läpparna! 
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre!!
Romantisk eller spontan: spontan
Tatueringar eller piercingar: Tatuering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0