Du är underbar bästa vän♥

Du är den underbaraste som finns ska du veta! Du och jag genom eld och vatten, motvind och medvind. Från vaggan till graven. Du finns för mig hela tiden och man kan ju prata om allt, det är det som gör det så skönt att vara med dig, jag kan absolut vara mig själv, bryr mig inte om jag är barnslig eller beter mig som ett cp barn. Vi skrattar hela tiden verkligen och många hånar våran humor, men vafan! Kul som fan när Ingo kom in du och du gömmer dig bakom ett papper och säger: Hej! med våran roliga röst! Du är så otrolig så jag nästan dör! Jag är alltid stolt att gå med dig och tänker ofta tanken på att folk är avundsjuk på mig som fick dig som min bästavän! Du är så underbar så jag fattar inte att jag fick turen at få¨dig! 
Kommer du ihåg när vi sov över och jag skulle visa en kamel tå coh jag failade och vi skrattade så vi höll på att kissa på oss, det gör vi ju hela tiden och det gör det så roligt att träffa dig och vara me dig! 
Nu när vi börjat i samma klass så har vi kommit lite närmre varandra och är oftare än vi var i 6an, så sjukt skönt och roligt. Jag ville bara att du skulle veta att jag älskar dig så jävla mycket så jag kan inte förklara med ord helt seriöst! 
- Du är allt för mig Sara Jakobsson, hoppar du hoppar jag! 



satan vad söt du är! 



















jag älskar dig bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0