Maja/krullis

Hejhej, dagen idag har varit perfekt, sitter nu och ser å mästerkocken, ganska tråkigt men ändå helt okej! 
Idag mötte jag Maja Backman vid säve vid kvart över 2, sen såg vi lite på fotboll. Sen träffade vi Victoria och Agnes och pratade lite, sen gick vi 4 ner till staden. Sen gick jag och Maja till olika hårsalonger och frågade om pris, för Maja ska klippa sig. Men såklart glömde vi beställa en tid. hehe!! Sen gick vi runt i lite affärer och hade mysigt. sen skulle vi med busssen och vi fick springa eftersom vi var lite sena.. hehe!! Och maja hade ju inget busskort såklart så hon fick mitt och sen fick jag fråga om jag fick åka ändån, jävla sur kille på bussen alltså, men tillslut fick jag gå på! jävla tur för honom, mihi.
Var jäkligt skönt att få träffa Maja igen, inte träffats på säkert ett år eller så..!
PS: träffade Wille idag, sköntskönt! Underbar kille det där <3 jag älskar dig wille!
hare gött

hittade bara någonbild, haha! På globen centrum tror jag

Kommentarer
Postat av: wille jonsson

du är underbar Matilda, jag älskar dig mest! <3

2011-03-04 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0