Nästan bruten nyckel! Opps..!

hejhej, bloggen! Är på toppen humör, Fredag och allt är toppen! hände en liten rolig sak idag, sara och jag gick till mitt skåp för att hämta en engelska bok och så tog hon mina nycklar och sen typ tappade hon dom och lekte lite med dom, sen när jag skulle låsa mitt skåp gick inte nyckeln in..?! och det visade sig att den hade böjt sig och fått en spricka! hahahahahha!! var väldigt roligt! 
Vi har ju åkt skridskor idag, var väldigt roligt faktiskt, körde lite bandy? Fast ramlade en gång..( jonathan åkte in i mig så det var inte mitt fel )
Sen efter skolan så var jag, sara, olivia, jonne och zebbe kvar en stund i skolan, jätte ysigt men lite våldsamt! bra Fredag! Imorgon blir det städa och flytta in lite saker i husset..!! JIPPIE! kommentera om ni vill ha en video eller bilder på mitt nya rum eller nått!

hehe..opps? ♥

Kommentarer
Postat av: BERTAN

SKJUT NYCKELJÄFFELN

2011-03-11 @ 19:04:34
URL: http://WWW.1227.COM
Postat av: Linnea & Louise

bra gjort där haha ! ;)

2011-03-11 @ 21:31:32
URL: http://tapir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0