Sög!

hahaha, seriöst en av dom dåligaste filmer jag sett! Som ni vet så såg jag ju på bio igår. " hotel gyllena knorren " Den sög pong!
Det roliga var att när lille pyret som den lilla grisen hette klarade ett litet hopp så klappade alla händerna i salongen.. ? jag menar vem gör det.. visst i filmen men vi som ser på filmen börjar applodera och ba: oho,, juhu!!! Sara och jag satt bara och skrattade! Hehe, den enda som var roligt, och en sak till, en kärring som satt fråmför oss som skrattade åt ALLT verkligen, med sin lille ( STORA ) son bredvid! hahahahaha! 

Kommentarer
Postat av: wille jonsson

Jag sa ju att ni inte skulle se den filmen just för att den skulle vara kass, du borde lyssna mer på mig <3

2011-03-05 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0