Bästa kvällen på länge!

Hej, nu fick jag låna Johans dator! Tack så mycket, så tänkte göra ett inlägg till er! Kvällen har varit sjukt mysig, Johan, Frida och jag lagade lite mat ( de va bara Frida och johan som lagade ) vi åt och pratade lite, sen efter typ en kvart kom Chris, vi satt och pratade lite och skrattade, sen drog vi 4 till Reno/hemmakväll och hyrde 6 filmer och köpte lite godis. Sen såg vi på en rysare, den va dfan sjukt äcklig, men de var sjukt mysiiigt! Imorgon är väl inget planerat, ska kanske träffa Sara eller kanske Chris om han kan :) Vi får se, men nu ska jag se på en film på tvn. Ha det bra, bloggar så fort jag kan och får tillfälle!


Lite gammal bild på Chris, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0