Jävlar, jorden gick inte under ju!

hej, jävla påhitt att jorden skulle gå under ? Skönt iaf.
Idag har jag varit med Sara och solat lite och hoppat studsmatta och bara haft det mysigt, fast jag somnade och sov i kanske 1 tinmme på studsmattan och sen gick jag och la mig på stolarna och sov sen till  soffan och sov. Sen skrattade vi och så. Ikv ska jag Johan och Frida se på film, jag vet inte om Chris kommer, oklart. Men i så fall kommer han vid typ 8. Det blir i rymden finns inga känslor!! endel säger att den är bra med endel säger att den suger.. ? jag har ju ganska dålig humor så den är nog sjukt bra tror jag! Men nu ska jag kila och laga lite mat. puuus
bacon! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0