Du Är Personen Jag Inte Klarar Mig Utan

För 2 år sedan hatade jag dig, mer än något annat, du fanns inte för mig alls, efter ett stort bråk så gick vi olika vägar. Från Bästavänner till såkallade " fiender " Jag litade inte på dig, och jag hatade dig mest av allt.
Vi hamnade i samma klass i 7an och vi började småprata lite ibland, du var fortfarande en person jag inte ville ta upp kontakten med. Men tiden gick och vi blev allt tajtare. Tills en dag vi gick ihop på gympan och vi skrattade tillsammans för första gången på 3 år. Det kändes så jävla skönt. 7an gick och vi blev vänner, tiden gick och 7an gick mot sitt slut och vi hade blivit väldigt bra vänner. Nu går vi i 8an och vi är tajtare än någonsin. Nu är du persinen jag inte klarar mig utan, du är den som driver mig framåt. Jag är otroligt glad att vi top chansen och blev vänner igen. Linnea Logström, jag älskar dig och jag vill ALDRIG förlora dig igen! Aldrig, du ska föralltid vara mig Lenny, du och jag genom allt!♥
Minnen med dig från 7an. säger bara några, säger jag alla tar det år.
-1- Har du varit på tjejkalas? - Jo.. ( robbotdans )
-2- Lyckades dututu!
-3- Nahj..Joh..
-4- Joh..okejdåå!
-5- vem är du?? - jag är döden! 
-6- ligger i soffan och smaskar med tuggummi! 
-7- Lenny och Knirp! 
-8- Håll käften! ( ställningen )
Du är den värdefullaste jag har, jag älskar dig Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0