Förlåtförlåt

Hejhej, ganska många har klagat på att jag inte bloggat! Men jag har inte orkat och har inte haft nått att skriva om! Men nu ska jag försöka börja lite igen, kanske ett om dagen eller så? Idag har jag varit på stan med Linnea, hon sov här inatt, var sjukt mysigt! igårkväll cyklade vi till ishallen för att se några spela men vi kom en timme sent och dom hade slutat spela..så vi satt och pratade med Chris och Simon ett tag sen åkte vi hem och hämtade pengar och sen drog vi till hemmakväll och köpte chips och powerking! Sen idag har vi varit på stan och jag fick med mig en skinnjacka och ett par svarta jeans med mig hem! Awsome! Nu ska jag städa rummet och sen träna! 5 km på tid! GOGOGO! Sen kommer förmodligen Elliot hit senare! Men nu ska jag fortsätta städa, hoppas ni är nöjda med att jag bloggar igen, puss!
Linnea jag älskar dig! 
- Shh..!
- ..Nahj..!
HAHAHAHA, jag älskar våran humor älskade du!

Kommentarer
Postat av: Linnea

aw, älskar dig mer! <3



lyckades, duturu ;)

2011-09-03 @ 16:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0