Jag älskar dig mest av allt, glöm aldrig det!

Käraste syster! Allt vi gjort tillsammans, allt vi har gått igenom tillsammans, allt du har hjälpt mig med, alla dessa stunder är världa mer än guld. Jag är så himla glad att jag har dig vid min sida, dag efter dag. ♥ Jag hoppas du vet att jag alltid finns för dig, jag ställer alltid upp och även om vi bråkar ibland ska vi aldrig gå skilda vägar. Du är så himla underbar, min förebild och den jag berättar allt för, och jag vet att du berättar allt för mig också, och du vet att det stannar hos mig, aldrig att jag skulle berätta en hemlighet för någon, det har du mitt ord på! Allt för dig syster. Jag ville bara att du skulle veta det här, fast jag tror nog du redan vet det! Föralltid du och jag, sida vid sida, genom livet, även hårda tider, men det är då vi stöttar varandra som mest. Det gör så mycket, bara att veta att du finns där, du behöver inte göra så mycket, bara jag vet att du finns och att jag har dig vid min sida.
Jag älskar dig, glöm aldrig det ♥Frida Johansson♥! Älskade syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0