Sjukling

Hej, jaa, vad säger man om sommarvädret vi har? Regn, regn,regn..! Har fan regnat hela dagen?
Satt igårkväll och pratade med Lukas ett bra tag på telen och skype, otroligt mysigt! Men började redan då känna av ont i halsen, och imorse vaknade jag med att knappt kunna andas och var snorig och var yr. Så Mamma och pappa fick åka iväg och köpa lite strepsils till mig. Och nu ligger jag här.. knarkar halstabletter och mår allmänt dåligt faktiskt. Men får väl hoppas de går över ganska snart eftersom på onsdag ska jag och Bästavän (Sara) sussa över och träffa Lukas och Edvin förmodligen! Otroligt bra människor! Ska bli skit kul. Sen på Torsdagen ska jag va med Linnea, vi ska väl va här och kanske träffa Edvin och Lukas igen! Får väl se! Har inte tagit några bilder så har tyvär inget nytt att bjuda på denna gång, men jag bjuder på en fin gammal bild! Ha det bra tills vi hörs igen! Puss

Kommentarer
Postat av: Jesper

Snygg

2012-06-29 @ 03:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0